Convocatòries<< Altres convocatòries

INFERMERS/ES

  • Entitat/empresa

    Consorci Hospitalari de Vic

  • Tipus de convocatòria

    Pública

  • Termini

    Inici: Dilluns 30 de octubre de 2023
    Final: Diumenge 12 de novembre de 2023

  • Estat:

    Adjudicada a Veure quadre adjunt

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, el Consorci Hospitalari de Vic obre una convocatòria pública per a la provisió dels següents lloc de treball:

CATEGORIA

ÀREA

% CONTRACTACIÓ

DESCRIPCIÓ PLAÇA

Nº places

Infermer/a

ÀQ: Q prog, Q urg, i URPA

100%

Correlloc Tarda, 14:25 a 21:20h ,1cs i f/4

2

Infermer/a

AQ: UCSI/CMA

100%

Correlloc matí/tarda/Torn central

1

ubicació cs i f segons formació professional adjudicat

cs i f segons àrea de treball

Infermer/a

Hospitalització

100%

Correlloc matí-tarda, 1csi/4 i 5 f/any

1

Infermer/a

Hospitalització

100%

Tarda, torn ordinari, 1cs/4 i 5 f/any

2

Infermer/a

Hospitalització

100%

Correlloc nit, 1cs/3

2

Infermer/a

UCI/URG

100%

Correlloc matí-tarda, 1csi/4 i 5 f/any

1

Infermer/a

Hospitalització/UCI/URG

50%

Intersetmanals i f matí/tarda cs de 12h

7

Infermer/a

Hosp. HSJM

100%

Correlloc matí-tarda 1csif/2

2

Infermer/a

Hosp. HSJM

50%

Correlloc nit, 1cs/2

1

Requeriments

  • Diplomatura o Grau universitari en Infermeria.
  • Recorregut curricular quant a experiència i formació que garanteixi el coneixement específic a l'àmbit de treball concret.

Àrea de quiròfan (Q prog, Q urg, i URPA):

  • Possessió del Màster i/o Postgrau d'Infermeria Quirúrgica.

Perfil competencial

Persona amb habilitats en comunicació, treball en equip, gestió i resolució d'incidències i implicació i compromís.

Es valorarà

  • Coneixement de la llengua catalana.

Àrea de quiròfan (Q prog, Q urg, i URPA):

  • Possessió del Màster/ Postgrau Infermera anestesia.

Criteris d'adjudicació

Es basen en l'obtenció de 100p. màxim, distribuïts de la següent manera:

  • Trajectòria professional (60p. màxim)
    • Formació (20p) (si en 6 anys té 150h, 20p. <25h 0p. Entre 25 i 150h proporcional)
    • Participació i implicació en grups de treball els últims 6 anys (de la institució / professió / associacions sanitàries / organismes públics) en qualitat de:
      • Coordinador (10p)
      • Membre (5p)
    • Docència universitària de pregrau o postgrau (5p)
    • Recerca / presentació de pòsters o ponències a congressos en últims 6 anys (10p)
    • Màster i/o postgrau (vinculat a pràctica assistencial) (5p)
    • Especialitat i/o doctorat (10p)
  • Temps treballat al Sector Sanitari (25p. màxim) (>6 anys 25p; <6 anys 4.16p/any o fracció 0.34p/mes)
  • Prova competencial amb entrevista (15p. màxim)

Què t'oferim

  • Contractació indefinida.
  • Retribució segons Conveni SISCAT, Grup professional 2.
  • Accés a programes de formació continuada.

Documentació a aportar

Currículum Vitae:

  • Cal indicar clarament la data d'inici i finalització de les experiències laborals, indicant el mes i l'any d'inici i mes i any de finalització.
  • Incloure l'any de finalització de la formació acadèmica reglada.
  • Per la formació complementària (cursos), cal indicar l'any de finalització i el nombre d'hores realitzades.

Les persones interessades en aquests llocs de treball poden enviar la seva sol·licitud, adjuntant el currículum actualitzat i indicant per ordre de prioritat les places a les que vol optar (màxim 3 places).

Reserva del 7% per persones amb discapacitat (art. 59 EBEP). Cal aportar la documentació acreditativa en el moment d'inscriure's (adjuntant un mateix document amb el CV i el certificat).

Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa,  podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.


Descarregar PDF (420,40 Kb)

Compartir: